قوانین و مقررات وبسایت بختیاری کالا

سلام

اول از همه بسیار خوشحالیم که در خدمت شما عزیزان هستیم،و از صمیم قلب امیدواریم که تجربه خوب و حس خوبی از سایت آکاسیف داشته باشید.قوانین و مقررات استفاده از سایت یک توافق نامه بین ما و شما بازدیدکننده عزیز میباشد(چه در کامپیوتر و چه در نسخه تلفن همراه)پس خواهشمندیم زمان بزارید و با دقت و حوصله این متن رو بخونید.لطفا” قبل از هر کاری قوانین و مقررات و شرایط استفاده از بختیاری کالا را مطالعه بفرمایید تشکر از زمانی که میزارید:

۱-امانت داری و حفظ حریم خصوصی:

حریم خصوصی هر کسی برایش بسیار با اهمیت و قابل احترام میباشد و ما اینجا متعهد هستیم که از اطلاعات شخصی شما که در سایت وارد نمودید امانت داری کرده و شما هم به ما این امکان را میدهید تا در صورت نیاز از اطلاعاتتون استفاده بکنیم.استفاده از خدمات ما نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارد و تنها جهت پیگیری خرید و ارتباط با شما و ارسال محصول و انتشار نظرات،پیشنهادات و انتقادات مورد استفاده قرار میگیرد یادتون باشه که شما مسئول هرگونه فعالیتی در حساب کاربریتون هستید، بنابراین در محافظت از حساب کاربریتان نهایت حساسیت و دقت را بکار ببندید تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی افراد جلوگیری شود.نکته دیگه اینکه ما أصلا دلمون نمیخواد شما مارو ترک کنید! اما هر زمان و به هر دلیل که بخواهید می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات حساب کاربری، حساب خود را غیر‌فعال کنید.

۲-محتوای بختیاری کالا

آکاسیف مسئولیت انتشار هرگونه محتوا اعم از تصاویر، محتوای متنی، قیمت محصولات و موارد دیگر را بر عهده گرفته و در صورت بروز هرگونه تخلف از قوانین جاری، مستقیما و شخصا پاسخگو خواهد بود.

از طرفی محتوا و مطالبی که شما پس از استفاده از محصولات مون برای ما ارسال می‌کنید، مثل انتشار تصاویر، متن، نظرات و… محتوی شماست. که وقتی برای ما ارسالش میکنید در واقع، شما به ما اجازه می‌دهید که از آن‌ها استفاده کنیم و ما هیچ گونه ادعای مالکیتی نسبت به مطالب شما نداریم و فقط برای معرفی بهتر و بهتر شدن سایتمون ازش استفاده میکنیم. حقوقی که شما در ارتباط با انتشار محتوایتان به ما می‌دهید شامل هرگونه بازنشر، ویرایش، حذف و … می‌شود. برای مثال در صورتیکه نظری بر روی یکی از محصولات ما پست کنید، به‌دلیل مغایر بودن با موازین سایت امکان ویرایش یا عدم نشر آن وجود خواهد داشت

۳-تعهدات و مسئولیت‌های خریداران

شما به ما قول میدید که از هیچ یک از قوانینی که در رابطه با استفاده از خدمات ما وضع شده سرپیچی نمی‌کنید. این قوانین شامل قوانین اختصاصی، قوانین تجارت الکترونیکی و قوانین جمهوری اسلامی ایران است. همچنین شما مسئول پرداخت هر گونه مبلغ تعیین شده از جانب سایت بختیاری کالا هستید که شامل مبالغ خرید، مبالغ مالیاتی و هزینه‌های ارسال هستند… شما موظفید که از سیاست‌های نشان تجاری ما پیروی کرده و حق استفاده از اسم ما یا هر یک از نشان‌های تجاری، عبارات، متون، گرافیک، تصاویر، ویدیوها، طراحی‌ها، اسکریپت‌ها و… را ندارید. حق استفاده و بازنشر این موارد تنها در انحصار آکاسیف است و استفاده از آن‌ها بدون کسب مجوز، پیگرد قانونی دارد.و در آخر به دلایل تداخل
درضمن ما به نظرات و پیشنهادات شما علاقه‌مندیم! ارایه هرگونه نظر یا پیشنهاد، به ارایه خدمات بهتر و بهبود تجربه کاربری کمک خواهد کرد.

۴-نحوه ثبت سفارش

جهت سفارش محصول موردنظر، ابتدا محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و به سبد خریدتان اضافه کنید. در مرحله بعد اطلاعات پستی خود را به‌طور کامل وارد کنید وبعد از تایید وارد مرحله پرداخت بشوید. وارد نمودن شماره همراه، کد ملی و کدپستی در فرآیند خرید جزو موارد الزامیه. همچنین شما می‌توانید نام و آدرس دیگری را بجز آدرس خودتون، جهت تحویل سفارش معرفی کنید که در اینصورت ارایه کارت شناسایی در زمان تحویل ضروریه.
همکاران ما بعد از تایید پرداخت در اسرع وقت سفارش شما را پردازش کرده و ارسال آن را در اولین فرصت ممکن به جریان می‌ندازن.
اگر توی پرداخت آنلاین سفارش خود را تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ثبت پرداخت نکنید، سفارش شما لغو شده و ضروری است مجددا نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام فرمایید.

اگر سفارش را به‌صورت آنلاین پرداخت کرده و در زمان تحویل سفارش در محل حضور نداشتید، سفارش شما برگشت خورده و حداکثر ۱ هفته فرصت دارید سفارش خود را نهایی نمایید. در غیر اینصورت سفارش شما از مرحله پردازش‌های انبار حذف شده و ضروری است مجددا نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام کنید.
در صورت عدم موجودی کالا تمام هزینه پرداختی به مشتری عودت داده شده و یا در صورت تمایل مشتری به ازای در یافت مبلغ ما به تفاوت با کالای مشابه جایگزین میشود.
به دلیل نوسانات قیمت ارز در بازار امروز درصورت تغییر قیمت حتما با کاربر هماهنگ میشود و بعد ار توافق ارسال کالا صورت میگیرد.

همچنین افزودن کالا به سبد خرید به معنای رزرو کالا نبوده و هیچ حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. هر گونه تغییر در موجودی و قیمت نیز تا زمانی که کالا ثبت نهایی نشده و در سبد خرید موجود است، بر روی آن اعمال خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌شود قبل از بروز تغییر در موجودی یا قیمت، نسبت به نهایی کردن سفارش خود در اولین فرصت اقدام کنید.
در صورت بروز هر گونه مشکل در پردازش نهایی سبد خرید یا اتمام موجودی در سایت، ما میتونیم در هر زمان و بدون اطلاع قبلی حتی پس از سفارش‌گیری توسط مشتری، سفارش را لغو کرده و وجه آن را ظرف مدت ۷۲ ساعت روز کاری به مشتری عودت نماییم.
تمامی محصولات ما توسط تیم متخصص کنترل کیفیت بررسی شده و نسبت به سلامت و اصالت کالاها اطمینان حاصل می‌گردد.
بختیاری کالا نهایت تلاش خود را می‌کند که اصالت کالای خریداری شده را تضمین نماید و همان چیزی را به شما تحویل دهد که در وبسایت نیز مشاهده نموده‌اید.

۵-روش‌های پرداخت

روش‌های پرداخت‌ ، تمامی حقوق و تعهدات شما را در هنگام استفاده از سرویس‌های پرداخت بیان کرده و به خریداران این امکان را می‌دهد که از روش‌های مختلفی برای پرداخت صورتحساب استفاده نمایند. این پرداخت‌ها می‌تواند از طریق کارت‌های اعتباری و تراکنش‌های بانکی صورت بگیرد. در هر زمان که نیاز باشد ما میتونیم اطلاعات شخصی و تراکنشی شما را در اختیار سرویس‌های پذیرنده بانکی قرار دهد، اما به هیچ عنوان اطلاعات بانکی نظیر شماره کارت یا شماره حساب را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
ما ممکنه که گاهی محدودیت‌هایی را در ارتباط با این تراکنش‌ها برای خریداران اعمال کند، این محدودیت‌ها می‌تواند شامل مبلغ تراکنش بانکی و یا تعداد دفعات تراکنش‌ها در طول یک روز یا در طول یک دوره زمانی باشد. بختیاری کالا برای جلوگیری از تمام تراکنش‌های پر خطر، کلاهبردارانه و غیر قانونی حق دارد.

۶-شرایط بازگشت کالا

به دلایل زیر ممکن است کالا مرجوع شود :
عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش
درج آدرس اشتباه از جانب مشتری در سایت
عدم تایید هویت تحویل گیرنده موقع تحویل سفارش
آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل
انصراف از کل سفارش نهایی شده توسط مشتری یا بخشی از آن ( قبل از تحویل یا پس از تحویل کالا )

در صورتیکه کالا به مشتری تحویل داده شده و به هر دلیل نیاز به بازگشت داشته باشد، لطفا مراحل زیر را طی کنید :
وارد سایت بشید و تیکت بزارید یا اینکه با خدمات پس از فروش ما و شماره های صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید و راهنمایی بخواهید.
به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی کالا را ارسال نکنید. کالا را همراه با بسته بندی و متعلقات ارسال کنید.

۱- کالای مرجوعی میبایست سالم و بدون تغییر در بسته بندی باشد.

۲- هرگونه آسیب و یا ایرادی که در کالا پس از تحویل ایجاد شده باشد مرجوعی پذیرفته نمیشود.

۳- هزینه ارسال بازگشت کالا به عهده خریدار است.

۴- کالای مرجوعی باید مورد تایید فروشگاه باشد.

۵- بیشتر از۷۲ ساعت از تاریخ خرید نگذشته باشد.

شایان ذکر است برای تمامی محصولات ۷۲ ساعت ضمانت بازگشت کالا وجود دارد .

۷-ارتباط با ما
در صورت هرگونه شکایت ،سوال یا نظر در ارتباط با قوانین، مقررات و شرایط استفاده از سایت بختیاری کالا دارید، از طریق ایمیل ما به نشانی زیر با ما در میان بگذارید:

info@bakhtiarikala.ir